Na het afronden van haar master studies kreeg Jill de kans om te starten als business development manager waar ze verantwoordelijk werd voor de verkoop van ERP software in de productiewereld. Ze kreeg die kans omwille van haar eerdere commerciële ervaring als student én haar sterke talenkennis. Dit lukt haar zeer goed en later startte ze met de verkoop van software oplossingen ter ondersteuning van design, planning en productie (sterke link met MES) in Benelux en daarbuiten. Klanten die zij overtuigde om te investeren in deze software oplossingen zijn internationale bedrijven in automotive en energie, alsook kleinere productiebedrijven.
Ook hier is zij zeer succesvol, maar voelt meer en meer de wens om breder te gaan qua aanbod naar haar klanten toe.
Jill kijkt uit naar een nieuwe uitdaging waarbij ze verder kan groeien als sales professional. Gezien haar capaciteiten zien we haar eveneens een toegevoegde waarde genereren tijdens het uittekenen van sterke business development en sales strategieën, hetgeen waarin ze eveneens verder wenst te groeien. Tijdens haar sales traject legt ze steeds de focus op het goed begrijpen van haar prospecten hun markt en hun uitdagingen en/of problemen. Zo kan ze maximaal gaan voor het introduceren van de best passende oplossingen die ze kan verkopen aan mooie marges. Ze lijkt trouwens ook een sales professional die nauwelijks korting geeft.
Tijdens onze gesprekken hebben we Jill ervaren als een zeer enthousiaste, energieke en sterk commercieel ingestelde jonge vrouw met een enorme interesse in en affiniteit met IT en innovatie. Jill is zeer positief ingesteld en wil altijd winnen. Haar antwoord op onze vraag waarom klanten bij haar kopen: “Door mijn acties voelen ze dat ik het beste wil voor mijn klanten.”